Termeni si Conditii

TERMENII SI CONDITIILE GENERALE DE VANZARE, DENUMITI IN CONTINUARE TCGV.

  1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale de vanzare, denumit in continuare TCGV se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii efectuate de catre SC BEST OTE STORE SRL, prin intermediul magazinului virtual WWW.BEBAKIDS.RO catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

Astfel, urmatorii termeni vor insemna:

Cumparator persoana fizica, PFA, intreprindere, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

Vanzator – societatea comerciala BEST OTE STORE SRL, avand sediul social in Buzias, str. 6 Martie, nr 10, jud. Timis , nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J35/1872/05.06.2018, CIF/CUI RO39439940.

Bunuri si Servicii – orice produs, echipament si/sau parte a acestuia sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora sau, dupa caz, cerere formulata de catre Cumparator pentru a achizitiona Bunuri si/sau Servicii.

Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Drepturi de proprietate Intelectuala (denumite in continuare DPI) – toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile asupra bazelor de date, drepturi de proiectare, drepturi asupra modelelor, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda (contractul) va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei: a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice; b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul); c. Prezentul document TCGV.

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

  1. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
  2. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
  3. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat; c. Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
  4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti si nu va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

SC BEST OTE STORE SRL este unicul proprietar al tuturor drepturilor privitoare la site, la continutul acestuia, incluzand orice secrete comerciale si drepturi de proprietate intelectuala protejate de legea nationala si comunitara, Vanzatorului apartinandu-i in integralitate proprietatea asupra continutului si site-ului sau a unor parti componente ale acestuia, chiar inainte de inregistrarea acestora la organismele de protejare a drepturilor de proprietate intelectuala. Siglele, logo-urile, precum si orice alte insemne specifice sunt rezervate, neputand fi folosite decat de Vanzator.

Pentru raportarea oricaror probleme legate de incalcarea drepturilor de proprietate intelectuala, va rugam sa ne contactati prin trimiterea unui e-mail catre adresa customer@bebakids.ro

  1. CONFIDENTIALITATE – PUBLICITATE

Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate insa numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda, fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului, sub sanctiunea suportarii daunelor provocate.SC BEST OTE STORE SRL isi rezerva dreptul de a trimite materiale promotionale celor care cumpara de pe site-ul bebakids.ro sau care s-au inscris la sectiunea newsletter de pe site. In masura dezabonarii de la acest serviciu, cumparatorii nu vor mai primi asemenea informatii.Datele personale ale clientilor nu pot fi folosite de catre si nici furnizate altor persoane, fara acordul Clientilor.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si SC BEST OTE STORE SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, prin sistemul nostru informatic. Scopul colectarii datelor este de a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului.

Furnizarea datelor personale catre SC BEST OTE STORE SRL nu implica obligativitate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa customer@bebakids.ro, sau prin posta la adresa: strada 6 Martie, nr 10, Loc. Buzias, Jud. Timis.

SC BEST OTE STORE SRL se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Datorita modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul bebakids.ro sunt transmise pe cale electronica, SC BEST OTE STORE SRL nu poate fi facut raspunzatoare in nici un fel de pierderea acestora sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. La sesizarea utilizatorilor, SC BEST OTE STORE SRL va lua toate masurile si va pune la dispozitie toate fisierele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.

Informatiile furnizate catre SC  BEST OTE STORE SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului BEBAKIDS, abonarea la newsletter, etc), conform legilor in vigoare. SC BEST OTE STORE SRL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.

  1. TERMENE si PENALITATII

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa faca plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata, fara a fi necesara vreo notificare a Vanzatorului in acest sens, penalitatiile curgand de drept de la implinirea termenului de plata. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturare sau livrare a produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 10 zile lucratoare. Daca livrarea la termen si locatia corecta nu s-a facut datorita informatiilor eronate primite de la Client, o noua livrare se va face exclusiv pe cheltuiala clientului. Vanzatorul va incerca, in limitele legii, inlaturarea deficientelor legate de facturarea eronata, produsa de informatiile gresite primite de la Cumparator. In masura in care inlaturarea acestor deficiente implica costuri, acestea vor fi suportate de cumparator.

Daca vanzatorul nu isi executa obligatiile contractuale, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri, urmand ca un plan de actiune sa fie validat de parti in termen de 3 zile de la notificare.

  1. FACTURARE – PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

  1. RISCURI SI RESPONSABILITATI
  2. Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator. Termenul de livrare este de 48-72 ore si, in mod exceptional, 96 ore de la trecerea Comenzii in status Livrare, status care se poate consulta in contul personal creat de Cumparator direct pe site. In conditii exceptionale (de natura meteorologica, de stare a drumurilor, accidente, greve etc), dar nu neaparat cazuri de forta majora sau cazuri fortuite, Vanzatorul il va informa pe Cumparator asupra intarzierii survenite si va furniza un termen estimat de livrare cat mai scurt. Durata de expediere a produselor poate depinde de stocul societatii, daca in anumite cazuri, produsul nu se mai afla pe stoc, un consultant va va comunica telefonic sau pe mail durata de expediere a produselor comandate. b. Transport – Ambalare In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator in mod diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile, pe teritoriul Romaniei, pentru comenzi de peste 150 lei, in mod gratuit, iar pentru celelalte comenzi cu valoare de 150 lei sau sub aceasta valoare, contra cost. Costul de expediere a produselor cu valoare de 150 lei sau sub 150 de lei este de 20 lei, oriunde pe teritoriul Romaniei. Comenzile in afara teritoriului Romaniei se vor onora prin curier, cu suportarea costului de catre Cumparator. In cazul in care doriti livrarea in afara teritoriului Romaniei, va rugam sa ne scrieti la adresa customer@bebakids.ro .

  1. ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. In cazul in care comanda vizeaza un anumit produs, care are toate caracteristicile tehnice sau de alta natura prezentate pe site in mod corect, acceptarea vanzarii/produsului are loc odata cu formarea contractului (comanda confirmata de Vanzator). De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de SC BEST OTE STORE SRL Cumparatorul persoana fizica beneficiaza de dreptul la returul produselor in 30 de zile, in conditiile prezentate in prezentele TCGV,

Cumparatorul poate anula o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. Altfel, produsele vor putea fi returnate, in termenul si cu conditiile prevazute in prezentele TCGV.

  1. GARANTII

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.bebakids.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale (daca se vand potrivit uzantelor cu ambalaje) si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In cazul produselor vandute si livrate de bebakids.ro, certificatele de garantie sunt emise direct de producator sau pot fi emise de catre SC BEST OTE STORE SRL. Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de mail customer@bebakids.ro,orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul si doar in masura efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare- semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document de predare-preluare incheiat intre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

  1. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricareia din obligatiile sale contractuale, conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si care nu cad potrivit legii in sarcina Vanzatorului – in special – pentru pierderea produselor.Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

  1. FORTA MAJORA si CAZUL FORTUIT

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora sau caz fortuit. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. Cazul fortuit este un eveniment imprevizibil, produs in sfera de activitate a partilor. Partea care invoca forta majora sau cazul fortuit este obligata sa notifice cealalta parte in termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului si sa ia toate masurile in vederea eliminarii si/sau limitarii consecintelor lui. Daca in termen de 30 de zile de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a contractului, fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune-interese si fara nici o alta formalitate.

  1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Vanzatorului

  1. MARFURI EXCEDENTARE

Marfurile livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare. Dispozitia nu afecteaza dreptul de a renunta la cumparare in conditiile reglementate de prezentele TCGV.Vanzatorul poate livra Cumparatorului un produs sau un serviciu de o calitate si la un pret echivalente cu cele solicitate numai daca acest lucru a fost prevazut inainte de incheierea contractului si/sau in contract, astfel incat Cumparatorul sa fie informat in mod clar despre aceasta posibilitate. In caz contrar, furnizarea unor produse sau servicii similar celor solicitate va fi asimilata cu livrarea fara comanda (cheltuielile de returnare a produselor, in situatia exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului, sunt in acest caz, in sarcina Vanzatorului.

  1. CONCURSURI SI REDUCERI

Angajatii SC BEST OTE STORE SRL, precum si rudele acestora nu pot participa la nici un concurs organizat pe site-ul www.bebakids.ro. Prin acceptul de participare la orice concurs pe site-ul mentionat, va dati acceptul de a primi si pe viitor oferte speciale si alte e-mailuri de informare de la www.bebakids.ro sau de la orice alt site al SC BEST OTE STORE SRL.Voucherele de reducere oferite clientilor nu pot fi aplicate in cazul in care produsele ce se doresc a fi achizitionate fac parte deja dintr-o promotie, se afla la discount sau beneficiaza de alte reduceri de preturi.

  1. PREVEDERI DIVERSE

Partile din contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia dintre parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti. Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor TCGV vor fi apreciate de organele competente ca abuzive sau neconforme cu dispozitiile imperative ale legii, partile se vor stradui ca impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.Pentru orice explicatii sau eventuale neclaritati privind prezentele TCGV, va rugam sa ne contactati pe e-mail sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.bebakids.ro

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate in termen de 14 zile de la cumpararea lor (cf.OUG 34/2014).

Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email la adresa customer@bebakids.ro prin care renuntati un produs.

Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat de bebakids.ro.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile de la retur.

Daca produsul returnat este deteriorat, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea acestui produs.

Din motive de igiena, produsele din categoria “Lenjerie” nu se pot returna.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa customer@bebakids.ro sau la numarul de telefon 0731794985.

Inlocuire sau retur bani In functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau ii vom returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre SC BEST OTE STORE SRL, in contul indicat de Cumparator.

Exceptii de la RETURNARE

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate: a. Consumabile; b. Produse de ingrijire personala; c. Extensii de garantii; d. Produsele din categoria Lenjerie intima, Produse cosmetice, din motive de igiena (conform OUG34/2014)

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

– Produsul a fost adus pe “comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Cumparator si care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Vanzatorul il va informa pe Cumparator daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala) – Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat; – Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc; – Produsele au fost folosite, prezinta urme de utilizare;

De retinut!

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea sau refuzul returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia. Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau la unul din numerele de telefon afisate pe site-ul www.bebakids.ro

 Cazuri speciale de returnare produse

Puteti solicita returul de produse si in urmatoarele situatii:

– Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Vanzator. Termenul de returnare este de 30 de zile calendaristice de la primirea / ridicarea produsului, functionand in conditii similare termenului de 30 de zile aplicabil renuntarii la cumparare.

– Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul societatii sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou, costul trasportului urmand a fi suporata de Vanzator. Dupa cele 24 de ore, produsul este supus garantiei. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

– Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Vanzator.In cazul livrarilor pentru care nu exista o comanda prealabila, consumatorul este exonerat de orice prestatie financiara, lipsa raspunsului neavand valoare de consimtamant, urmand binenteles a pune produsele la dispozitia Vanzatorului spre returnare, pe cheltuiala acestuia din urma.

– Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului.

NOTA

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Modalitati de plata

Plata in numerar/ramburs

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Vanzatorului. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SC BEST OTE STORE SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.

Nume firma: SC BEST OTE STORE SRL Sediu: Buzias, str 6 Martie,nr 10 Cont lei: IBAN RO72BTRLRONCRT0450526501, Banca Transilvania Cod unic inregistrare / CIF: RO39439940

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In cazul produselor vandute si livrate de www.bebakids.ro, certificatele de garantie sunt emise direct de producator.Vanzatorul este garant si direct raspunzator fata de Cumparator pentru respectarea obligatiei de garantie de catre Producator.

Garantia unui produs este valabila atata timp cat produsul nu a fost deteriorat cu obiecte contondente sau nu a suferit alte actiuni fizice care sa fi produs deteriorarea acestuia.

In unele cazuri, Certificatele de garantie pot fi emise si de catre SC BEST OTE STORE SRL.

Info legislatie care guverneaza domeniul contractelor la distanta

Cele prevazute in prezentele TCGV sunt prevazute in

– Legea nr.296/2004 privind Codul consumului-OG nr.21/1992 privind protectia consumatorilor – Legea nr.193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori – OG nr.130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta – Legea nr.363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor – OG nr.106/1999 privind contractele incheiate in afara spatiilor comerciale-Legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora – Legea 240/2004 raspunderea producatorilor pentru pagubele generate de produsele cu defecte – OG 34/2014 privind drepturile consumatorilor.